Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty
Zwrot zakupionych Towarów. Zakupione Towary mogą być zwrócone w terminie 10 dni od daty ich otrzymania przez Klienta. Klient jest zobowiązany do dostarczenia do siedziby firmy Cyclo Centrum stosownego oświadczenia na piśmie lub w postaci elektronicznej na adres mail kontakt@medi3.pl oraz wysłanie Towaru do siedziby firmy na wskazany w pkt. 1b adres. W takim przypadku, po otrzymaniu Towaru Sklep zwróci Klientowi Cenę sprzedaży Towaru niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni, w formie przelewu bankowego na wskazane przez Klienta konto. Klient obowiązany jest zwrócić Towar w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu; wraz z dowodem zakupu (np. paragonem lub kopią faktury VAT). Zwrot Towaru odbywa się na koszt Klienta.

Wzór formularza zwrotu dostępny TUTAJZWROT-REKLAMACJA-Pobierz

Reklamacje. Prosimy o zwrócenie uwagi na stan paczki przy jej odbiorze, a także o sprawdzenie, czy przesyłka nie jest w jakikolwiek sposób uszkodzona np. mechanicznie lub czy zabezpieczenie nie nosi śladów ingerencji (czy taśma nie jest naruszona) itp. Jeżeli są jakiekolwiek uszkodzenia, należy w obecności listonosza lub kuriera otworzyć paczkę i sprawdzić, czy towar zamówiony przez Państwa nie został uszkodzony w czasie transportu. Jeśli produkty okażą się uszkodzone, wylane, pogniecione itp., prosimy o spisanie w obecności doręczyciela protokołu reklamacyjnego.

Klient reklamujący dany towar zakupiony w Sklepie wypełnia formularz reklamacyjny (dostępny tutaj) i przesyła na adres mail kontakt@medi3.pl Zakupiony Towar odsyła do miejsca zakupu (tj. Fundacja Medi3 ul. Leśna 3/1 39-300 Mielec ) na własny koszt. W przypadku uznania reklamacji towar jest odsyłany do Klienta na koszt firmy Cyclo Centrum pod warunkiem korzystania przy przesyłce zwrotnej z usług Poczty Polskiej przesyłka polecona. Wyjątek stanowi sytuacja, gdy niezgodność zamówionego towaru z otrzymanym jest wynikiem pomyłki po stronie sprzedającego. W innym przypadku Towar jest odsyłany na koszt Klienta. Sklep zobowiązuje się do udzielenia Klientowi odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni roboczych (jeżeli warunki gwarancji nie stanowią inaczej) od daty otrzymania reklamowanego towaru. Za datę otrzymania reklamowanego Towaru przyjmuje się dzień, w którym Towar ten zostanie dostarczony do siedziby firmy.